Halaman

GENAP 7 BULAN

22.10.13 - 22.05.13

Genap 7 bulan Abang kat Lubnan
Ni dah saat-saat genting bagi aku
hari 22.5.13 bermaksud tinggal seminggu nak due...
Makin berdebar pulak nak kena hadapi sorang2

Paling sedih time masuk hospital nanti..
Isk..taknak cerita, nanti aku menangis plk
kalau ngah drive..mesti terpikit..
Bila terpikir mesti menangis

Paling risau takut sakit nak bersalin tengah malam je..
Sapa nak anta g hospital
kalau siang tahan lagi sebab kawan-kawan ramai
Last2 import mak ngan ayah datang tunggu kat rumah
Yela, nak harapkan sapa lagi
Seb bek mak dan ayah nak
Terpaksalah diorang berenti berniaga dulu
Tu yang aku makin sayang kat mak ngan ayah...ehhehe

Tapi suami selalu bagi kata-kata semangat
Tu yang buatkan aku kuat sekarang ni
Takpelah, yang penting die sentiasa doakan aku selamat
Walaupun jauh tapi ingatan die pada aku tetap utuh..
Tq sayang...

Untuk suami tersayang,
Doakan saya kat sini selamat yer...
Doakan yang terbaik
Kite jumpa bulan depan..
Tak lama dah..
Sebulan je lagi.
Hope semua selamat..
Amin.





No comments:

Post a Comment