Halaman

GENAP 6 BULAN

22.10.13 - 22.04.13

Genap 6 bulan abang kt Lubnan
Semuanya baik-baik sahaja.
Situasi kat sana kadang2 ok kadang2 tegang
Tapi suami tak cerita sangat
Mungkin taknak kami semua risau kot

Yang penting semua selamat
Mulut ni tak pernah lepasberdoa agar semua anggota yang menyertai misi ni agar selamat
Kita sebagai manusia hanya boleh berdoa
Aku jugak tak pernah lupa minta ustaz dan kawan-kawan suami kat kem tu wat sembahyang hajat dan doa selamat.
Tiap-tiap bulan hantar jamuan kat sana
Selain dari berdoa sendiri,
Doa kawan-kawan pun penting juga
Sebab ramai juga anggota dari kem niyang pergi sana.

Syasya pulak dah makin besar
Dah makin pandai
Rindu sangat kat papa die
Pantang nampak orang lelaki die sebut papa
Sekarang jarang tango ngan papa die
Line tak berapa nak ok'Just hantar gambar dan video jela
Janji dapat jugak lepaskan rindu

Usia kandungan aku pun dah masuk 8 bulan
Dengan keadaan macam ni semua nak kena urskan sendiri
Penat memang penat
Syasya malam-malam mesti nak mengamuk
Kalau menangis tak sampai muntah memang tak sah.
Sampai aku cubit die sebab terlampau geram
Suruh diam taknak diam
Mujur ada mak mertua masa tu
Dapat tolong2 aku
Ye la, mak ayah sendiri jauh
Adik beradik jauh
memang takdek tempat ngan siapa2 nak mintak tolong masa tu

ni la mak maetua yag teman aku sepanjang suami takde

main sorang-sorang je

bergaya nak g klinik

suka tengok Syasya...Tembam time ni

suka sangat kalau nak ambil gambar die


No comments:

Post a Comment