Halaman

Rumah naik lagi


Kenaikan Harga Rumah Naik 2014 : Nampaknya pengumuman Datuk Seri Najib dalam siri pembentangan Bajet 2014 iiatu menghapuskan skim DIBS dan juga menaikkan peratus RPGT tidak memberikan kesan besar kepada kalangan pemaju perumahan. Malah pemaju hartanah tidak perlu risau dengan pelaksanaan sebegitu rupa. Ini kerana….
Ini kerana peluang untuk pemaju hartanah untuk buat duit dengan rakyat Malaysia yang “dahagakan” untuk memiliki rumah sendiri di tanahair mereka sendiri dilihat semakin meluap-luap ditambah dengan masih kurangan pembinaan dan perumahan baru yang dibina oleh oleh pemaju bagi menampung permintaan yang tinggi ketika ini. Malah harga rumah akan terus naik dan naik di Malaysia selagi kemelut lonjakan harga rumah tidak ditemui “tonik yang sebenar

Kenaikan Harga Rumah Naik 2014 Lagi 5%

Kenaikan Harga Rumah 2014

Nampaknya pada tahun hadapan rakyat Malaysia, boleh dikatakan tahun yang agak mencabar bagi rakyat Malaysia dengan gelombang kenaikan harga minyak , kenaikan tarif elektrik , kenaikan harga gula  dihapuskan. Apa kata anda pula dan apa langkah seterusnya anda selepas ini?

No comments:

Post a Comment