Halaman

Produk selepas bersalin

Setiap ibu mengandung mesti akan memilih untuk gunakan produk apa selepas bersalin nanti.
Macam aku jugak la..
Semua jenis produk aku usha
Nak pilih yang terbaik dan sesuai
Taknak yang jenis minum-minum ni sebab dah tentu aku takkan pakai

Macam masa bersalin Syasya dulu
Nasib baik beli murah
Rasa harga bawah seratus kot.
Tapi lupa jenis apa..mungkin afiat kot
Langsung aku tak pakai..
Sebab kena minum macam-macam
Aku kalau bab minum ubat ni sorryla..culas sikit...hihi

Jadi untuk bersalin ni
Aku dah sebulat hati pilih produk Tanamera
Bukan apa,lagipun terpaut sebab tiap-tiap bulan baca testimoni dalam majalah pa&ma
Lepas tu aku usha lagi pengalaman kawan-kawan yang pernah gunakan produk ni
Semua cakap ok dan berpuas hati
Aku pun apa lagi,
terus bukak website tanamera ni
Aku baca semua maklumat tentang setiap barang yang ada dalam produk ni
Yang paling terpaut adalah minyak vco die
Boleh digunakan untuk buat minyak selusuh..
Alhamdulillah..tekak aku boleh terima minyak ni
Langsung tak berbau..
Macam kite biskut kelapa je rasanya..hihi...

Produk ni hanya boleh dibeli melalui online sahaja
Takdek jual kat kesai-kedai ubat yer..
Harga die termasuk pos adalah RM 360 sahaja
Dalam set ni ada 11 barang.
Die taknak uuntuk minum-minum akar kayu ni kecuali teh untuk buat minum
Tapi aku tak try lagi sebab tak bersalin lagi..
Harap-harap prosuk ni sesuai dengan aku nanti..hihihi

ni die produk yang ada set tanamera ni



PRODUK UNTUK KEGUNAAN SEMASA MENGANDUNG AND LEPAS BERSALIN

minyak kelapa dara
sabun herba

     

Minyak Urut Herba
Air Bunga Lavender
    

PRODUK UNTUK KEGUNAAN SEWAKTU PANTANG

Herba Pembersih Wanita
Mandian Herba
    

Tapel
Teh Herba
    

Bengkung
Pilis
    

Lulur Badan Herba


korang semua boleh lawat website ni kalau nak tahu maklumat lebih lanjut

https://tanamerapostnatal.com

No comments:

Post a Comment